joi, 9 februarie 2012

I have a new "baby" to play with!!!

Brrr frig mai e.
      Sunt extrem de fericita ca in sfarsit rugaciunile mi-au fost ascultate. Gata cu pozele facute cu telefonul, gata cu pozele facute obligatoriu ziua si neaparat pe un cer senin. De 2 zile sunt fericita posesoare a unui aparat foto!!! Nu stiu daca e cadoul de la Mos Craciun, un cadou intarziat ce-i drept sau e cadoul pentru ziua mea, in avans. Tot ce conteaza e ca de acum il am si IL IUBESC! Momentan sunt inca novice dar sper sa ne imprietenim repede. Va arat acum machiajul meu de ieri. Simplu, fara gene false, doar Oh So Special de la Sleek si CS gel liner.

  

  
  
  
  

Bisous 
         Deedee.

5 comentarii:

  1. Foarte frumos :X. Imi place ca ai facut un machiaj colorat cu Oh So Special si de obicei machiajele prezentate de fete sunt nude.

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh so special e foarte versatila...eu o iubesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Super... esti o frumoasa.. sa stapanesti sanatoasa noul aparat. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa folosesti cu placere aparatul! :*
    E frumos machiajul.

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...