duminică, 25 noiembrie 2012

DIY - Glitter Peter Pan Collar + Silver and Black Makeup




       Prea mult glitter prin sertare si nu aveti ce sa faceti cu el.... urmariti filmuletul de mai jos!
Recunosc, eu am am dat de  acest video relativ recent dar daca tot l-am gasit si aveam si "instrumentele" necesare, de ce sa nu ma joc putin? 
     Ce a iesit?! Un guleras,/colier glittery perfect pentru zilele de sarbatoare, care apropo, sunt pe drum :D.


        
                           



         Eu am amestecat toate culorile (de glitter) pe care le am, probabil mai mult tonuri calde, de a iesit usor auriu. Am pus si diferite aplicatii pentru unghii: stelute, romburi, bilute, etc. caci oricum stateau nefolosite. Pentru primul meu DIY project, primul meu colier... sunt destul de multumita.

        Makeup-grey....Peter Pan Collar-gold....:)) treceti usor cu vederea daca nu va zgarie retina, am observat prea tarziu.
Era mult mai bine daca aveam un machiaj in nuante nu asa de reci.



                                    Glitter Collar?! Perfect for Christmas!



Bisous
          Deedee.

9 comentarii:

  1. Gulerul ca gulerul.....dar ce machiaj spectaculos ai lucrat, frumos tare.
    Te invidiez pentru sprancene, in a good way :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ai folosit lipici clasic sau unul special? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un lipici luat de la librarie, a fost vreo 3 lei...genul de lipici bun pentru diferite materiale, textile, hartie etc....lipici care e alb dar se usuca incolor...e cel din poza de mai sus.

      Ștergere
  3. Frumos si foarte interesant! Te astept "in vizita" si pe la mine! Vrei sa ne urmarim reciproc? :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...