joi, 24 aprilie 2014

Pretty simple makeup - Bold lips


"By the second chorus I was singing right along with it
        I don’t know what it meant, but it felt good on my lips."


       Nu stiu cum sunteti voi dar eu cand nu am chef de machiat dar trebuie sa o fac incerc sa pun accentul pe buze. Asa am facut si ieri cand pentru ochi am folosit foarte subtil doua farduri Inglot, un strat de mascara, iar pe genele inferioare un rimel colorat.  Si pentru ca imi place la nebunie acest rimel albastru, pentru un efect mai intens am pus pe waterline un creion alb...Voila! Albastrul pare mai albastru :).
      Desi sunt fana rujuri, de aceasta data pentru buze nu am folosit decat un lipliner Avon, a carui culoare imi place tare mult si...atat. Creionul de buze a rezistat cu brio cateva ore fara nici un retus.

                                               It's all about the lips! Bold Lips.
                                                        Simple Makeup!







Produse folosite:

Ochi:
-Elf Primer
-Inglot Eyeshadows (trio 112R, mono)
- Inglot Gel Liner -77
-Max Factor 2000 Calorie Mascara
-Trendy Blue Mascara

Fata:
-Max Factor Facefinity All Day Flawless- Beige 55
-Max Factor Creme Puff- 005 Translucent
- Elf Clarifying Powder - Toffee (pentru contur)
-Inglot Blush - 29 (al doilea de jos in sus)

Buze:
-Avon Glimmerstick Lip Liner -Pink Bouquet



                                   Ma puteti gasi pe Instagram sau pe Facebook :P


Bisous,
          Deedee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tell me something...